Tambah Berat Badan

Kisah yang mengayat hati saya. Sebagai ikhtibar dan pedoman. Baru-baru ini, saya bertemu sahabat lama...dia nak beli Shaklee supplement, untuk menaikkan berat badan. Dalam hati saya, alhamdulillah rezki...kawan lama tak jumpa but kagum coz dia kata nak beli dan join Shaklee membership dengan saya. Syukur sangat2 rezki yang diturunkan untukku...sujud syukur...

Saya tanya dok mana sekarang? keja kat mana? Jawabnya di kampung je... saya ulang soalan, keja kat mana. Dia tunduk keja kerani je...gaji RM 1/2 K. Ya Allah sebaknya hatiku, kawanku study sama2...kelulusan degree tapi gaji camtu. cukup ke? jawab dia terpaksalah nak bayar pinjaman pendidikan. Sian sangat2, saya kata wat side income join saya Shaklee, ikut Master Checklists yang saya add fb secret group mariafirdaus millionaires Shaklee.tengok ebooks free je diorang kasi n blog warga jutawan ada cikgu, doktor, engineer, kerani, housewife...semua success...ikut je Master Checklist termasuk solat sunat dhuha, zikir ya wahhab, baca yasin dll. lama2 jadi biasa rutin harian. 

Automatik jadi dekat dengan Allah. Jangan masuk niat nak jual barang je. Niat perlu betul, nak tambah kualiti hidup orang. In Shaa Allah tuhan buka pintu rezki. Alhamdulillah sekarang, setiap hari lepas solat sunat dhuha je ada rezki masuk...customer order set kuruskan badan.....esp, alfalfa herblax...dh berapa, klu bagi offer pun x dapat untung tunai...UV tetap naik n bonus ditunaikan juga. Makin lama masuk kumpul point dpt je lama2 dapat free Shaklee sponsor UMRAH, MELANCONG & KERETA free. Macam saya kumpul point bulan2 beli utk keperluan harian family je.... Esp contohnya, utk break fast ...xyah minum3 in 1 yg x banyak khasiat...kulit licin cerah, parut hilang, slim...yela sampai lunch baru makan..jimatpon ya. Anak2 Meal Shakes, chewable vita c dan omega guard ada DHA....x campur g alfalfa, lecithin dll....kumpul point bulan2 sampai 1 ke stgh tahun dpt claim insentif..... best sangat...kesihatan terjaga.

Berminat pm or wassap me...

Tiada ulasan: