Ostematrix Untuk Tulang dan Gigi (Kalsium)

Assalamualaikum...

Kisahnya bermula bila saya dapat order daripada seorang kawan yg sedang hamil. Dia order B-complex dan Ostematrix. Ini order Ostematrix pertama yang saya dapat daripada customer. Sebelum ni saya cuma belikan Ostematrix untuk Mak saya sebab Mak saya ni ada gastrik dan selalu sembelit.


Lepas dapat order tu saya pun study sikitlah pasal Ostematrix ni secara lebih mendalam, lebih-lebih lagi kawan saya ni kan hamil. Kena lebih berhati-hatilah bila nak pilih supplement untuk dia.

Tapi yang untungnya, kawan saya ni dah biasa dengan supplement Shaklee jadi dia dah buat research sendiri sebelum beli. Jadi takda masalahlah. Berbalik pada cerita kelebihan Ostematrix ni, jom kita go through sama-sama kelebihan Ostematrix.

Kandungan Ostematrix: 

Kalsium, Magnesium, Vitamin D, Zinc, Copper, Maganese dan Boron.

Manfaat Ostematrix:
1) Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf. 
2) Memperbaiki kekejangan dan kebas.
3) Meringankan stress - menggalakkan tidur selesa, memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala
4) Memperbaiki masalah haid
5) Memperbaiki sakit gastrik
6) Mengimbangi tekanan darah 
7) Mengurangkan migrain

Cara pengambilan: 
Untuk pemeliharaan kesihatan: 2 tablet sebelum tidur
Untuk tulang retak, osteoporosis: 4 tablet sehari


Berdasarkan pengalaman sendiri setelah 2 minggu mengamalkan Ostematrix: 

Alhamdulillah, banyak sangat perubahan positif lepas mengamalkan supplement ni. Sekarang ni selepas bangun pagi tu rasa segar dan bertenaga. Kalau dulu rasa takda mood sangat nak bangun pagi pergi kerja, tapi sekarang ni at least ada la semangat jugak walaupun office tu bukanlah satu tempat yang best kan?

Selain tu saya dapat rasa saya dah jarang mengantuk di office, walaupun tak cukup tidur tapi tak rasa penat langsung. Husband pun cakap benda yang sama dan dia dah perkenalkan supplement ni kepada pekerja kontrak kat tempat kerja dia.

Ostematrix ni sangat sesuai kepada sesiapa yang buat kerja berat, ibu hamil, ibu menyusu, warga berusia, pesakit gastrik, pesakit migrain, sesiapa yang kurang gemar minum susu dan sesiapa yang perlukan lebih tenaga. Kita usaha kan, kalau yakin Inshaa Allah akan tercapai hajat kita tu. 

Satu botol ada 120 biji, kalau makan sehari 2 biji bermakna 1 botol tahan 2 bulan. 

Untung sangat tau!




Jom contact saya sekarang untuk keterangan lanjut.
Saya sedia membantu.

^______^




Tiada ulasan: