Omega Guard untuk Kurus Badan

Semoga mak n abah selamat smp pendang setelah beberapa hr d putrajaya. Enjoy journey sempena bonus. Tadi window shopping utk wedding day si teruna dua org, beberapa minggu g jumpa d ganu pula. Seronok dpt bw mak abah jenjalan...dpt belanja mak abah mkn sempena bonus gak plus SHAKLEE. Hehe hr tu kan mak berjaya jual Omega Guard kat customer. Terbaikla mak... 

kisahnya gini, sorg sedara mak mai umah, tgk dlm almari lutsinar mak ada Omega Guard Shaklee...katanya, kawannya pun makan supplement cam gitu la...slim....maintain bdn x de la buncit or kurus sgt. Dia tny brapa, dia minat but x de fulus. Mak call saya tny. Bleh ke bg dia omega 2 t bayar. Saya terus cakap bleh, then pos, sok juga smp kat pendang. Syukur saya dapat tlg dia slesai masalahnya perut buncit, x ngandung but perut cam sarat mengandung. Seronok sgt . Kita tlg org, Allah akan tlg kita in shaa Allah. ♥♥♥ Anybody want help you, plz inform me...saya suka menolong, nk beli or join Shaklee or anything saya mampu tlg. Haruslah saya tlg. Saya syg kamo smua. Berminat pm or wassap me...hehe produk Shaklee beli dgn saya in shaa Allah smua mampu beli. Ada set trial lah yg paling laris sekarang coz berapa bajet je saya kasi gtau je. Saya suka bila anda happy.




Tiada ulasan: