Shaklee Master Celebrations


"Semalam punya cerita, saya berasa sangat bertuah dapat turut serta dalam shaklee celebration master coordinator nur laila...sangat memberi inspirasi kpd saya. Dapat bergambar dan sharing idea dgn Shaklee millionaires...ambil berkat in shaa Allah tahun depan 2015 saya nak jadi master Shaklee. Doakan saya ye...

Tq Mr.firdaus n Mrs.Maria hehe kak maria...coaching saya n husband smlm.kena brain wash smlm....  .... neway tq byk guide kitorang utk achieve my dreams to be true. Really sgt menjadi inspirasi plus kak laila cerita kisah liku hidupnya, kesusahan yg dilalui till menjadi master coordinator Shaklee. Sgt hebat...tq Shaklee jamu kami smua makan di Hotel Pullman Putrajaya smlm. 

# Berminat sila hubungi pm/wassap me.
# Pilih mentor yg betul penting utk kita success n dpt ilmu. 
# Join me org yg boleh rapat dengan you n masuk susur galur mariafirdaus Shaklee millionaire ada fb secret group, ebook dll dunia akhirat bekalan ke sana d guide.
# Yg bminat tak de duit pon saya akan tolong yg penting usaha untuk success. Inform 
me kalau nk join".





Tiada ulasan: