~~ Posting pembaca Hubungan intim suami isteri ~~

(dipetik dari http://www.mrslingerieonline.com/)
Posting dari : Noramalina
email : (dirahsiakan)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
......Saya nak share dgn akak n mgkn bleh di kongsi kat blog...Perkahwinan sy n hubby menjangkau 7thn...Alhamdulillah...dari segi Hubungan intim, awal2 dulu tak berapa ok...hmm dua2 masih malu2..tapi kami agak terbuka tentang keperluan msg2..Dan semakin lama saya n hubby makin ok..kami enjoy..

walaupon dua2 nye bekerja.. Biasanya kami 'bersama' 2 kali seminggu...kami juga tak pernah bergaduh...sekadar selisih faham skit Ada la..biasanya pasal anak2 ( baru 2...) n family itupon jarang2...agak kasihan kpd pasangan yg susah nak dapat 'bersama' dgn hubby..apalagi kalau selalu bergaduh.

saya Ada kawan yg pernah hadapi masalh Dan meluahkn kpd saya...depa selalu bergaduh n hampir bercerai...padahal anak dah 2..sy tanya dia...selalu tak urut suami..jwp: urut bila dia mintak...selalu tak buat air utk suami...jwpan yg sama gak...pernah tak dok depan TV sambil belai rambut n manja2 ngan dia...jwpn..TAK PENAH..hmmm dalam hati saya..patut la tak berapa erat...saya suruh dia buat semua TU... Katanya.. 'TENGOKLAH'..

kdg2 tak paham sikap org perempuan ni...kalau Kita sayang hubby...tunjuklah dgn sepenuh hati...jgn tunggu dia suruh baru buat...bila dah buat yg terbaik..nak tergaduh gak..ALLAH nak uji la tu... Jadi pesanan saya kpd kawan 2 wanita/isteri yg lain...dlm kesibukan Kita ( anak..kerja ..rumah )jgn lupa kepada suami..saya sendiri kalau ikutkan agak kalut dgn kerja...anak..hal rumah..Dan sedang sambung belajar part time di peringkat master..

Tentang Lingerie..sebenarnye saya memang kerap pakai seksi skit kat rmh..especially mlm la...Dan betul kata akak..pakaian seksi memang membantu ransangan suami ..he..he..kalau pakai kelawar pon dia bleh teransang...kalau tgk pakai baju tidur tali nipis TU lagi

teransang..hmmm..tak sabar lak nak tunggu reaksi dia kalau tgk saya pakai Lingerie akak yg cantik2 TU...

Ok lah...tqvm kak...happy sharing...nah munge

Tiada ulasan: